Recenze: Daniela Krolupperová – Sněhová víla

Vánoční pohádka Sněhová víla, která je tím pravým čtením pro ukrácení dní do Vánoc pro Vaše děti (hlavně holčičky) nebo také vhodným dárkem pod stromeček, to je nová knížka od Daniely Krolupperové. Sněhová víla vyšla právě teď v nakladatelství Portál.

Název: Sněhová víla

Autor: Daniela Krolupperová

Nakladatel: Portál

Počet stran: 95

Rok vydání: 2018

Věděli jste, že když přijde zima a začne sněžit, přichází na zem sněhová víla, aby dohlédla na sněžení? Ne? Tahle knížka je o právě o takové sněhové víle, která se jmenuje Apolenka a která se jako každý rok snesla na zem. Vše vypadá, že je v nejlepším pořádku a Apolenka se chce pustit do práce. Jenže najednou jí začne být hrozná zima, a to vílám nikdy nebývá. Seslal na ní totiž zlé kouzlo ošklivý čert, protože zimu nemá vůbec rád. Víla hledá pomoc, ale bezvýsledně. Přichází však Štědrý den a s ním i kouzlo Vánoc. Kdo nakonec víle pomůže, se dočtete v této vánoční pohádce.

Knížka Sněhová víla je moc hezky napsaná, je bohatě ilustrovaná něžnými obrázky Lucie Dvořákové. Na své si přijdou hlavně holčičky, protože celá knížka je laděná do růžové a fialové barvy. Knížku mohou číst dospělí menším dětem, ale je vhodná i pro začínající čtenáře. Písmenka jsou větší a na stránce je málo textu. Já ji slupla jako malinu a přečtenou jsem ji měla během chvilky. A líbila se mi moc.

Daniela Krolupperová vydala již řadu knih pro děti. U nás doma byly velmi oblíbené všechny tři knížky o Bubáčkovi: Bubáček, Bubáček a Myšošlap a Jak Bubáček potkal Bubáka. Ty jsme četly pořád dokola. A nejen ty. Takže tahle autorka je pro mě zárukou pěkného čtení pro děti.

Hodnocení: 100 %

Vánoční pohádku Sněhová víla koupíte na stránkách nakladatelství Portál.