Recenze: Veronika Černucká- Přichází čas pomsty

Veronika Černucká bývá označována jako česká Agatha Christie. Je to hlavně díky tomu, jak jsou její detektivní romány vystaveny. Nechybí v nich brilantní zápletky, řada podezřelých i spoustu vodítek, které mohou napovědět, kdo je vrah, ale také pěkně poplést čtenáři hlavu. Nejnovější román Přichází čas pomsty je vymyšlen opravdu velmi fikaně. Jak se mi líbil? A vypátrala jsem vraha?

Název: Přichází čas pomsty
Autor: Veronika Černucká
Počet stran: 304

Na podzim tohoto roku vyšel nový detektivní román Veroniky Černucké s názvem Přichází čas pomsty. Hlavní hrdinkou je opět vyšetřovatelka Tara, která je pěkná, vtipná, extrémně inteligentní a nechutné bohatá. A také je vnučkou mafiána. Ale to už víme z předchozích dílů.

V této knize se musí vypravit do Pilařova. Malého městečka ve středních Čechách, kde se chystá dětský muzikál a hlavní postavu má spolu s mladou hrdinkou zpívat slavná zpěvačka Elisha, pocházející právě z Pilařova. Nikdo nechápe, proč náhle zemřela recepční v místním známém hotelu, která byla tichá, nenápadná a nikomu nic neudělala. Viděla něco, co neměla? A proč dostala bonboniéru s podivným vzkazem? Byla určena jí, nebo někomu jinému.

Autorka opět svůj příběh postavila na kvalitní a těžko odhadnutelné zápletce, do které zručně zamíchala spoustu vodítek i falešných stop. Právě tím se přibližuje zmíněné Agathě Christie. Jedno město, omezený počet obyvatel, kteří jsou všichni podezřelí. Navíc každý z nich něco skrývá. Někdo současné tajemství a někdo dávné, rodinné, které pečlivě drží pod pokličkou.

Přichází čas pomsty je příběh, od kterého se neodtrhnete a budete ho číst jedním dechem. Budete pátrat a lámat si hlavu spolu s Tarou. Alespoň já to tak měla. A i když jsem měla celou dobu dva podezřelé, o kterých jsem byla přesvědčená, že jeden z nich je vrah, byla jsem vedle jak ta jedle. Ten „wau efekt“ v závěru knihy se autorce opravdu povedl. Skvělá kniha a dokonale napínavý a zamotaný příběh.

Hodnocení: 100%

Knihu Přichází čas pomsty můžete zakoupit na stránkách Knihcentrum.cz