Recenze: Prokletí Schwartzovy vily – Anna Beatrix Bártová

Stará secesní vila za městem je opředena mnoha mýty a historkami. Když se ale mladým manželům naskytne možnost v ní koupit velký byt v podstatě za babku, nezaváhají. Nora a Leonard čekají své první dítě a vlastní byt je jejich splněným snem. Konečně mohou spolu začít žít bez dohledu Leových rodičů, u kterých dosud bydleli. Co začne jako ta nejšťastnější etapa jejich života, se postupně mění v drama, které vám vezme dech!

Název knihy: Prokletí Schwartzovy vily

Autor: Anna Beatrix Bártová

Nakladatelství: Petrklíč

Počet stran: 222

Nora a Leo se velmi milují a čekají své první dítě. Kvůli finanční situaci zatím bydlí u Leových rodičů, což ovšem nedělá příliš dobroty. Leova matka Noře totiž nemůže odpustit, že nevhodně otěhotněla, nemá dokončenou školu a její syn kvůli ní nemůže dostatečně kariérně růst. Hádky a osočování jsou na denním pořádku a tak vidina vlastního bytu, byť v mýty opředené vile za městem, se jeví jako výhra v loterii.

Co na tom, že ke koupi bytu se vážou podivné podmínky a cena je až podezřele nízká. Někomu by také mohl vadit starý hřbitov za nedalekou zdí. Noře to však přijde jako výhoda, jelikož hřbitovy jsou její specializací při studiu a mít jeden jen kousek od domu? Paráda! Ovšem Nora je velmi citlivá a empatická. Proto brzy po přistěhování začne vnímat podivné věci, které se kolem ní dějí.

Kdo jsou ti lidé, které potkává v domě? A proč mají na sobě sto let staré oblečení? Minulost Schwartzovy vily je příliš temná a hrozí, že se bude opakovat. Nora proto musí nejprve odhalit veškerá tajemství, která dům a přilehlý hřbitov ukrývají. Podaří se jí to včas? Dokáže ochránit sebe a svou rodinu?

Tento brilantně napsaný mysteriózní thriller v sobě skloubí vše, co od takové knihy očekáváte. Během čtení zažíváte pocity strachu, ale přesto máte neovladatelnou touhu rozluštit tajemství a přijít té zápletce na kloub. Knihu jsem přečetla v podstatě jedním dechem, a to nejen díky obrovské čtivosti textu a velmi široké slovní zásobě autorky, ale zejména díky opravdu silnému příběhu.

Knihu rozhodně doporučuji a věřím, že se dočkáme dalších příběhů od této autorky! Jako takový bonus bych ještě vyzdvihla skvělé zpracování obalu knihy. Vím, že by se knihy neměly soudit podle obalu, ale pokud je obal sám o sobě poutavý, přidá to příběhu na přitažlivosti a to velmi oceňuji a baví mě to 🙂

Hodnocení: 100 %.

Knihu Prokletí Schwartzovy vily koupíte nejvýhodněji zde.

Celou sadu i s hrnečkem, svíčkou a záložkou ke knize zakoupíte prřmo u autorky a zároveň majitelky tohoto webu na emailu: hentiette.anna@gmail.com.