Recenze: Mandy Baggot – Vánoční polibek v Notting Hillu

Kdy jindy si přečíst vánoční romantický příběh než právě teď kolem Vánoc. Já jsem jeden takový právě dočetla a skvěle jsem se u něj vánočně naladila. Je to novinka z nakladatelství Baronet od spisovatelky Mandy Baggot a jmenuje se Vánoční polibek v Notting Hillu. Jestli chcete vědět víc, přečtěte si moji recenzi.

Název: Vánoční polibek v Notting Hillu

Autor: Mandy Baggot

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 408

Jak název napovídá, děj se po většinu času odehrává v londýnské čtvrti Notting Hill, kde žije hlavní hrdinka Isla se svou mladší sestrou Hannah, která je po nehodě upoutaná na invalidní vozík. Rodiče při nehodě zemřeli. Isla má svou vysněnou práci ve stavební firmě Breekers London a je v práci úspěšná. Stará se o svou sestru. Navíc se blíží Vánoce, její oblíbená část roku. Na nic jiného Isla nemá čas. Poslední její vztah skončil před půl rokem a nikoho rozhodně nehledá.

A právě v tomto čase přilétá do Londýna Islin šéf Chase Bryan z New Yorku, aby zde prosadil svůj nový projekt výstavby luxusního obřího hotelu. Isla se má stát jeho pravou rukou.  To se jí moc nezamlouvá, stejně jako se jí moc nelíbí celý ten megalomanský projekt. Má plné práce s jiným projektem, navíc se komplikuje organizace každoročního vánočního večírku firmy. A to ještě netuší, že vše je mnohem horší…

Co všechno se bude muset stát, aby letošní Vánoce neskončily naprostou katastrofou a zda se Isla i Hannah dočkají svého vánočního polibku, to už Vám neprozradím. I když to s tím polibkem možná uhádnete J.

Knížka splnila to, co jsem od ní očekávala. Přála jsem si přečíst romantický příběh s vánoční atmosférou. Z knížky vánoční atmosféra tryskala plnými hrstmi, jedlo se zde dobré jídlo, na které se mi sbíhaly sliny (opravdu bych ráda ochutnala vánoční muffiny z Cukrového nebe) a navíc se v ní odehrával krásný zamilovaný romantický příběh. Notting Hill zde byl vykreslen jako nádherné místo s atmosférou, zajímavými zákoutími a lidmi. Docela bych se tam chtěla podívat.

Vánoční polibek v Notting Hillu byl příjemným pohlazením po duši, jen nerada jsem knížku odkládala. Pokud jste právě teď naladěni na romantickou notu, určitě si jeho čtení užijete tak jako já.

Hodnocení:  90 %

Vánoční polibek v Notting Hillu zakoupíte na stránkách nakladatelství Baronet.