Recenze: Helena Hunting – Talisman pro štěstí

Nový román Heleny Hunting s názvem TALISMAN PRO ŠTĚSTÍ vydalo nakladatelství Baronet a vy se můžete těšit na pořádnou nálož nejen romantiky, ale také erotiky ;-).

Název: Talisman pro štěstí

Autor: Helena Hunting

Nakladatelství: Baronet

Počet stran: 304

Rok vydání: 2019

Tento den Lily je od rána tím nejhorším, jakým může být a to ještě netuší, že ta největší hrůza ji teprve čeká v podobě Ethana, který se vrací nejen domů, ale také na místo činu, kde Lilu před osmi lety opustil. Ethan tenkrát dal přednost své hokejové kariéře před láskou k Lile a ta mu to nedokáže odpustit. Ethan se snaží vrátit na výsluní hokeje a svou dávnou lásku považuje nejen za svůj talisman pro štěstí, ale rád by tentokrát už neudělal stejnou chybu jako kdysi. Podaří se mu přesvědčit Lilu o jeho křišťálově čistých úmyslech, nebo ji chce opět jenom využít? Co všechno je schopný obětovat pro vztah, který kdysi dávno skončil a teď by se mohl vrátit zpět v ještě větší síle vzájemné přitažlivosti?

Tento román rozhodně patří do kolonky oddechovek, neboli těch méně náročných knih, chcete-li. Dostane se vám dávka romantiky, vzrušení i erotiky.

Kniha je napsána z pohledu jak Lily tak i Ethana, tyto úhly pohledu se nestřídají nijak rychle, takže se nemusíte obávat, že budete neustále přeskakovat z jednoho do druhého.

Obálku zdobí neuvěřitelně charismatický chlap, kterého bychom chtěli mít doma zřejmě všichni.

Oba hlavní protagonisté románu jsou vcelku sympatičtí lidé, kteří zřejmě nikoho neurazí. Lila je úplně normální holka s běžnými starostmi a Ethan, ten prostě působí neuvěřitelně lahodně i ze stránek knihy. A to je asi tak to nejlepší, co bych na knize vyzdvihla, protože jinak jsem se u ní nudila, bohužel.

Celý román mi trochu připomínal tvorbu Erin Watt, nebo se o to možná autorka pokoušela, ale v této verzi je to jenom slabá náhražka. To, co u Erin Watt funguje hned na první dobrou – napětí, očekávání, vzrušení z každé stránky, nedočkavost jak to celé bude pokračovat – tady prostě nefunguje. Do poloviny knihy se hlavní postavy navzájem osočují, kdo za co může, Ethan se stále dokola omlouvá a Lila mu střídavě odpouští a střídavě je naštvaná. V druhé půlce knihy si už vše navzájem odpustí a za takovou nálož erotiky, která se vám dostane, by se nemusel stydět ani Markýz de Sade J. To byl opravdu hukot, dokonce jsem se přistihla, že tyto erotické scény už začínám i přeskakovat, vážně toho bylo moc.

Pokud ale máte rádi tento styl „rudé“ knihovny, pak je tato kniha určena vám. Nic moc se z ní sice nedozvíte, ale na druhou stranu plyne nenáročně, jednoduše svým pomalým tempem.

Hodnocení: 55 %

Knihu Talisman pro štěstí koupíte u nakladatelství Baronet.