Recenze: Duch domu Ashburnů – Darcy Coates

Dědictví po pratetě, kterou ani neznala, Adrienne získá právě v okamžiku, kdy má v kapse posledních dvacet dolarů a jejím jediným majetkem je jeden malý kufr a kocour Wolfgang. Starý dům sice na první pohled nevypadá nijak atraktivně, ale důležité je, že má střechu nad hlavou. Jaká tajemství ovšem tento starý dům ukrývá? A co vše se přihodí, když se síly nadpřirozena dají do pohybu? To se dozvíte v bestselleru Duch domu Ashburnů.

Název knihy: Duch domu Ashburnů

Autor: Darcy Coates

Nakladatelství: Dobrovský

Počet stran: 251

Adrienne získané dědictví vnímá jako životní šanci, jak se znovu postavit na vlastní nohy. Co na tom, že uvnitř domu nachází podivné zprávy vyryté do stěn, starý hrob v lese za domem a tajuplné portréty na zdech chodby v prvním patře, které jakoby sledovaly každý její krok. Postupně se také dozvídá historii domu a začne odhalovat tajemství, která dům ukrývá.

Adrienne nikdy nevěřila na duchy. A i když obyvatelé blízkého městečka vykládají hrůzostrašné příběhy, nedělá si z toho příliš hlavu. Ovšem postupně se kolem ní začnou dít podivné věci, které se dají jen těžko rozumně vysvětlit. A Adrienne se najednou přestává v domě cítit bezpečně, obzvlášť když má pocit, že kolem domu kdosi nebo cosi obchází.

Situace nakonec vygraduje v boj o holý život. Ale Adrienne má nečekaného spojence. Kdo jí pomůže překonat nástrahy nebezpečí a jak se nakonec dozví celou děsivou historii domu Ashburnů?

Knihu Duch domu Ashburnů jsem přečetla doslova jedním dechem. Hlavní postava byla skvěle charakterizována a celý příběh působil nadmíru věrohodně, přestože se jedná o hororový žánr. V určitých pasážích jsem zadržovala dech a opravdu mě mrazilo v zádech. Pokud se do příběhu vžijete a máte bujnou fantazii, snadno potom nadskočíte i při pípnutí mobilu.

Knihu Duch domu Ashburnů rozhodně doporučuji přečíst, pokud ovšem nejste slabší povahy. Příběh byl napínavý po celou dobu a nestalo se mi, že bych se nudila. Děj měl spád a byl brilantně pojat. Od Darcy Coates to byla první kniha, kterou jsem četla, ovšem jsem si jistá, že si určitě v budoucnu přečtu i další její díla. Jen jedno upozornění na konec – raději knihu čtěte vždy za denního světla!

Hodnocení: 100 %.

Knihu Duch domu Ashburnů zakoupíte na stránkách Knihy Dobrovský.