Minirecenze: Paul Finch – Mrtvý muž přichází

Další díl vynikající thrillerové série z pera Paula Finche s názvem Mrtvý muž přichází je tu! Bude vás mrazit a budete se bát!

Před deseti lety byl dopaden a zneškodněn krutý sériový vrah s přezdívkou Cizák. Nyní se podobná  situace začíná opakovat v poklidné, řídce obydlené Jezerní oblasti na severu Anglie. Vrah  si vybírá jednu oběť za druhou a místní malá bezbranná komunita se bojí. Kdo další přijde na řadu? Mohl by to být stejný pachatel? Ale jak by to bylo možné? A o co mu jde? Mají neozbrojení obyvatelé bez zkušeností, s malým policejním sborem šanci se zachránit před rafinovaným a nepochybně dobře připraveným vrahem?

Vrah zde rozehrává velice šokující hru. Než jsem vstřebala jednu mrtvolu, byla tu další a pak zase další. To byla vyvražďovačka, jak já si ji představuji. Hustá mlha, prostředí hor a jezer, roztroušených malých farem daleko od sebe, to vše příběhu dodává velice uvěřitelný pocit strachu a tísně. Musím přiznat, že jsem se místy bála a vše jsem si živě představovala, jako bych se stala součástí příběhu.

Kniha Mrtvý muž přichází čtenáře chytne od první stránky a nenechá jej vydechnou až do stránky poslední. Mrazení v zádech, jedno šokující překvapení za druhým, strach a nekonečné napětí, to vše knihu dokonale vystihuje.

Jedná se o 4.díl série Detektiv Mark Heckenberg. Protože jsem nečetla žádný předchozí díl, měla jsem z ní trochu obavy. Ale nakonec to nebyl vůbec problém. Všechny potřebné informace čtenář dostane a klidně bych uvěřila, že se jedná o samostatnou knihu.

Ovšem pokud jsou předcházející díly stejně dobře napsané, tak si je určitě dokoupím a přečtu.

Hodnocení: 100%

Knihu Mrtvý muž přichází koupíte na stránkách nakladatelství Domino.